3 min.

Ons Klant Contact Centrum

Als je naar a.s.r. real estate belt via (030) 257 85 63 of mailt via mijnwoning.realestate@asr.nl dan wordt je vraag beantwoord door ons Klant Contact Centrum. Sinds kort is dit team uitgebreid met Joanne en Gerrina. Op de foto zie je ze allemaal staan (v.l.n.r.): Joanne, Reggy, Gerrina, Karlijn en Tessa. Dit team staat dagelijks voor je klaar. Ze stellen zich graag voor!

Foto KCC

Ons Klant Contact Centrum

Helaas is vastgoed niet zo snel als de pakketdienst

Joanne vertelt: “Ik vind het belangrijk om transparant te zijn in de communicatie naar onze huurders. Daarom probeer ik huurders zo goed als mogelijk mee te nemen in processen en beslissingen die worden gemaakt. De vraagstukken zijn zeer uiteenlopend, waardoor elke dag anders is. Helaas blijft vastgoed soms een stroef product. We zouden soms willen dat we net als de pakketdienst binnen 24 uur alles hebben opgelost.” 

Ik ben een eerste aanspreekpunt bij blijde én verdrietige gebeurtenissen

Reggy vult aan: “Het leuke van mijn werk vind ik het contact met bewoners. Wij zijn het eerste aanspreekpunt bij verdrietige gebeurtenissen, zoals overlijden, woninginbraak, brand, huurachterstanden, lekkages en andere soorten van overlast. Maar gelukkig hebben we ook contact met bewoners over blije gebeurtenissen. Zoals laatst toen we zonnepanelen op de eengezinswoningen van een complex hebben geplaatst. Dat is in deze tijd een zeer actueel onderwerp. Onze huurders zijn erg tevreden omdat hun woningen energiezuiniger zijn geworden en ze dat ook merken in een lagere energierekening. Het is mooi wanneer ik daarmee mijn werkdag kan eindigen!”  

De klantvraag is een puzzel die ik graag snel oplos

Enthousiast licht Gerrina haar manier van werken toe: ”Ik hou van puzzelen en zie de vraag van een klant dan ook graag als een puzzel. Het liefst zoek ik een constructieve oplossing en neem ik daarbij de klant aan de hand mee. Hoe vaker dat lukt, hoe blijer ik na een werkdag weer naar huis ga. Mijn collega's inspireren me enorm in het bedenken van oplossingen. Eigenlijk kan ik wel zeggen dat ik het werk steeds leuker ga vinden! De grote variëteit, van een activatielink aanvragen tot verduurzamingsvragen, zorgt ervoor dat geen dag hetzelfde is, en daar hou ik van.”  

Vragen variëren van verduurzaming tot onderhoud-, reparatie of renovatiewerkzaamheden

Karlijn vertelt over haar werkdag: “s morgens start mijn dag met koffie en neem ik de mails in ons klantvolgsysteem door. Wij zorgen dat vragen van bewoners bij de juiste collega’s terechtkomen. Ook hebben we veel contact met onze onderhoudspartij Jansen Huybregts. De vragen zijn heel gevarieerd over bijvoorbeeld verduurzaming, onderhoud- reparatie- of renovatiewerkzaamheden. Elke dag leer ik weer iets nieuws, zowel van mijn collega’s als van bewoners.”  

Korte lijntjes en slimme werkprocessen

Tot slot is Tessa aan het woord: “Ik help onze huurders graag met al hun vragen. Het liefst hou ik de lijntjes kort, maar helaas zijn wij soms ook afhankelijk van derden, waardoor zaken langer duren dan ik zelf wil. Daarom bekijken we met elkaar ook regelmatig hoe we onze werkprocessen kunnen verbeteren. Snel een antwoord regelen op een vraag blijft ons streven.”