Zo proberen we je ontevredenheid weg te nemen

Onze medewerkers lossen het probleem graag voor je op! Kom je er samen toch niet uit? Dan kun je natuurlijk een klacht indienen. 

Zo meld je een klacht

Via het klachtformulier meld je je klacht makkelijk online en komt die direct bij een klachtbehandelaar terecht. Geef duidelijk aan dat het om een klacht gaat.

Wanneer krijg je antwoord?

  • Een klachtbehandelaar neemt binnen 3 werkdagen contact met je op. Bij voorkeur telefonisch.
  • Binnen 10 werkdagen ontvang je onze inhoudelijke reactie op je klacht.
  • Soms hebben we meer tijd nodig om je klacht te onderzoeken. Dan informeren we je hoeveel langer we nog nodig hebben.

Wil je aanvullende informatie met ons delen?

Heb je aanvullende informatie om je klacht duidelijker te maken? Dan kun je dat rechtstreeks aan je klachtbehandelaar sturen na het eerste contact.

Niet tevreden over onze oplossing?

We vinden het belangrijk dat je het gevoel hebt dat we je klacht goed hebben opgepakt. Ben je toch niet tevreden over de oplossing die we voorstellen? Dan kan je je klacht ook voorleggen aan een onafhankelijke partij. Uiteraard werken we volledig mee aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.