25 augustus 2022 | 2 min.
Het Nederlandse modemerk We Are Labels opent in september officieel haar nieuwe winkel in De Passage in Den Haag. a.s.r. real estate sloot hiervoor namens het ASR Dutch Prime Retail Fund een langjarige overeenkomst met We Are Labels. De winkel aan de Passage 40 ligt op een prominente plek in De Passage en heeft een oppervlakte van circa 218 m2 op de begane grond en 115 m2 in de kelder.
We Are Labels staat klaar om ook de komende decennia door te groeien en focust zich momenteel op de relocatie van kleinere, oudere boutiques naar grotere locaties. Ook in Den Haag verhuist de retailer binnen De Passage naar de prestigieuze rotonde tegenover de Apple store. In samenwerking met a.s.r. real estate werd de locatie op nummer 40 getransformeerd tot een elegante en transparante winkel met negen meter hoge plafonds. Oude ornamenten werden gerestaureerd en marmeren elementen zijn teruggebracht.
Met de nieuwe winkel in Den Haag volgt het bedrijf We Are Labels de nieuw ingezette koers en realiseert verdere expansie. Eind 2022 gaat de volgende winkel op de Haarlemmerstraat in Amsterdam open en begin 2023 zal de lang verwachte winkel in Maastricht openen.
We Are Labels
We Are Labels is een modern winkelconcept voor dames en heren. Opgericht in 2010 als een kleine boetiek in Amsterdam heeft het bedrijf zich ontwikkeld als compacte fashion chain met winkels in Rotterdam, Utrecht, Antwerpen, Gent en Den Haag. 11 fysieke winkels en Online. Vandaag de dag blijft We Are Labels trouw aan haar visie en focust het bedrijf zich nog steeds op ‘affordable’ collecties voor een ‘jonge’ doelgroep.
De Passage
De Passage (12.000m2) is de oudste winkelpassage van Nederland en bevindt zich op een prominente locatie tussen de Spuistraat en de Hoogstraat in Den Haag. De winkelpassage focust zich op het midden tot hoog segment en heeft een mix van zelfstandige ondernemers en landelijke formules, versterkt met internationale winkelketens. De Passage is The Shopping Heritage van Nederland.