a.s.r. real estate

Event: Smaakmakers van de stad

30-10-2018

undefined

a.s.r. real estate organiseert op 8 november in Utrecht het event 'Smaakmakers van de stad'. Vernieuwende horeca en retail zijn belangrijke ingrediënten voor een aantrekkelijke cocktail. Het recept van de winkelstraat verandert en hier willen wij meer over weten. 

Reoewein Niesten van Conceptional gaat vertellen over de huidige wereld van food & beverage, horeca-ondernemers van Hop & Stork, Firma Pickles en The Avocado Show gaan vertellen hun succesverhalen en gastspreker Ronald Giphart gaat een kijkje geven in de keuken van zijn horeca-avonturen.

Conceptional: Reoewein Niesten

Reoewein Niesten is Managing Director en oprichter van Conceptional. Reoewein leerde zijn vak bij gerenommeerde internationale Food & Beverage bedrijven en ontwikkelde geleidelijk zijn eigen visie op F&B branding en concepting. Reoewein vertelt over de huidige wereld van F&B. Hij zal iets vertellen over conceptontwikkeling. Waar bevinden zich de laatste nieuwe concepten? Wat zijn de nationale en internationale trends en ontwikkelingen binnen F&B?

Hop & Stork: Anil Soekhoe

In het open chocolade-atelier Hop & Stork in het centrum van Den Haag en Utrecht draait alles om ruiken, zien en proeven. Een plek om even te ontspannen met een zoete proeverij en heerlijke koffie. Een concept waarbij retail wordt gecombineerd met horeca en daarmee ook zeker geschikt voor een zakelijke afspraak. Hop & Stork maakt unieke 3D chocolade stukken en bewerkt de zakelijke markt met relatiegeschenken en workshops.

Firma Pickles: Joris Visser

Firma Pickles is een burgerrestaurant en wijnbar in één. Overal ter wereld kun je wel een hamburger eten, maar bij Pickles worden ze geserveerd mét een goed glas wijn. Je kunt de heerlijke gastroburgers ook thuis laten bezorgen of bestel er eentje bij de Pickles Foodtruck op een festival.

The Avocado Show: Ron Simpson

The Avocado Show begon als een hotspot in de Amsterdamse Pijp waar alles draait om avocado en is inmiddels gegroeid tot een internationale franchise. Dagelijks staan er rijen mensen voor de deur en online vind je meer dan honderd duizend fans op Facebook en Instagram. Wat maakt dit concept zo populair?

Ronald Giphart

Ronald Giphart schrijft al vijftien jaar over gastronomie en horeca. Hij publiceerde een roman over de stress van een topkok en werkte voor een literaire documentaire als kokkie in de keukens van Jonnie Boer en Sergio Herman. Wekelijks behandelt hij in het Algemeen Dagblad op humoristische eigen wijze culinaire zaken en trends. Giphart zal gedurende het hele evenement aanwezig zijn en aan de hand van voorbeelden van voorgaande sprekers zijn visie geven op de geschiedenis en — wellicht — de toekomst van onze eetcultuur.

undefinedundefinedundefinedundefinedundefined

Vorige